czwartek, 13 września 2012


Plastry oczyszczające domowej roboty


Dzisiaj pokażę Wam prosty sposób na pozbycie się zaskórników z okolic nosa. Zaskórniki (tzw. wągry) to nic innego jak czop łoju, który zatyka ujście gruczołu łojowego.

Sposobów na oczyszczanie skóry z zaskórników jest mnóstwo. Jednym z nich są plastry oczyszczające na nos. Takie plastry możemy kupić w drogerii bądź wykonać same w domu. Tym przepisem zainspirowała mnie Michelle Phan

Do wykonania plastrów będziemy potrzebować mleko oraz żelatynę.

Wykonanie:
1. Do szklanki wlej jedną stołową łyżkę mleka.
2. Dodaj łyżkę żelatyny.
3. Całość dokładnie wymieszaj – utworzy się grudkowata papka (zapach okropny, ale warto się poświęcić).
4. Następnie podgrzej (wystarczy kilka sekund w mikrofalówce) - powstaje jednolita masa, bez grudek.
5. Nałóż cienką warstwę żelu na cały nos.
6. Poczekaj, aż porządnie wyschnie, a następnie ściągnij.
Zaskórniki zejdą razem ze ściąganym plastrem. J


Załączam filmik, gdybyście chciały obejrzeć całość w wykonaniu Michelle:






4 komentarze:

  1. nie mam z tym problemów, ale muszę powiedzieć o sposobie mojej przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) Ważne, żeby plaster porządnie wysechł. W przeciwnym wypadku nie będzie efektu.

      Usuń
  2. już czytałam o tym sposobie, i mam zamiar go wykorzystać niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, będę musiała spróbować i to koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń